-Xp!ode Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hulp voor Registratie (Handleiding)

Ga naar beneden

Hulp voor Registratie (Handleiding) Empty Hulp voor Registratie (Handleiding)

Bericht  Succubus zo okt 26, 2008 11:09 pm

Beste leden,

Vele spelers weten niet goed wat een extern forum is en hoe je je er op moet registreren, daarom heb ik een handleiding gemaakt zodat het toch al een stuk gemakkelijker is:

Om te beginnen ga je naar boven en helemaal rechts bij de woordjes vind je "registreren" druk daarop.

Dan komt er :
"Ik stem toe met de voorwaarde en ben ouder als 13 jaar". <------ Druk daarop
"Ik stem toe met de voorwaarde en ben jonger als 13 jaar".

Dan komt er een lijst met verscheidene dingen die je moet invullen. Alles met een * is verplicht. Vergeet zeker ook niet de code over te tippen en eventueel je taal en tijd te veranderen.
Je kunt in die lijst verschillende info over jezelf geven, zoals je Yahoo Messenger en je hobby's en ... Dit is zeker niet verplicht! Maar, het is toch altijd leuk dat anderen weten met wie ze aan het spelen zijn Smile

Wanneer je dit hebt gedaan moet je mij een berichtje sturen in Travian dat ik je account kan activeren!
Veel succes! Als er nog vragen zijn kun je een PB of een in-game bericht sturen.

Wanneer je account een dual account is, gelieve dan voor elke speler die er op dat account speelt een apart forum-account te maken, zet in je naam je account-naam en je RL-naam. Hier is er een voorbeeld van:

Succubus l Frederik

Groetjes,
Succubus


Laatst aangepast door Succubus op ma okt 27, 2008 10:21 am; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Iets toevoegen)

Succubus
Ervaren Gebruiker

Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 26-10-08
Woonplaats : Schilde [BE]

https://succubus.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum